ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Στην ενότητα αυτή θα προσπαθήσουμε να σας παρέχουμε απαντήσεις στις συχνότερες ερωτήσεις και να σας λύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες απορίες. Η ενότητα αυτή θα εμπλουτίζεται συχνά ώστε να λύνονται όλες οι απορίες και τα ερωτήματα για να γίνει η χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος όσο το δυνατόν απλούστερη. Φυσικά είμαστε στην διάθεσή σας και στα τηλέφωνα 2310748713 - 2310720856 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

Απαιτήσεις ιστοσελίδας.

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί τελευταίες τεχνολογίες κατασκευής και αρκετά πρόσθετα για να σας παρέχει περισσότερες δυνατότητες απεικόνισης των προϊόντων με συνέπεια να απαιτεί για την ορθή λειτουργία της κάποιον σύγχρονο browser (Chrome, Firefox, Ie8 , Ie9) με ενεργοποιημένη Javascript. H λειτουργία των cookies χρησιμοποιείται επίσης και είναι καλό να επιτρέπονται τουλάχιστον στην περίπτωση εγγραφής και παραγγελίας. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να ελέγξουμε την ορθή λειτουργία σε πλήθος διαφορετικών configuration αλλά αν παρόλα αυτά αντιμετωπίσετε πρόβλημα ιδιαίτερα κατά την εγγραφή ή παρραγελία θα παρακαλούσαμε να μας το αναφέρετε άμεσα είτε με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. είτε τηλεφωνικά στο 2310748713 - 2310720856.


helpΠοια προϊόντα έιναι διαθέσιμα?

H διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι απόλυτα ενημερωμένη!

Όσα προϊόντα στην σελίδα παρουσίασής τους εμφανίζουν το κουμπί help-agora είναι άμεσα διαθέσιμα προς αποστολή.

Σε περίπτωση που υπάρχει η ένδειξη Σύντομα Διαθέσιμο αυτό σημαίνει ότι το προϊόν βρίσκεται σε παραγγελία που είναι "καθ οδόν" και θα παραληφθεί τις αμέσως επόμενες ημέρες.


helpΤι σημαίνουν τα  avail3 στη διαθεσιμότητα?

Είναι το επίπεδο της διαθεσιμότητας. Όσα περισσότερα Minifigure Heads είναι πράσινα τόσα περισσότερα τεμάχια από το συγκεκριμένο προϊόν είναι διαθέσιμα.


helpΥπάρχει περίπτωση να παραγγείλω κάτι και να μην υπάρχει προς αποστολή?

Όχι. Όσα προϊόντα είναι διαθέσιμα και προστεθούν στο καλάθι σας και εφόσον ολοκληρωθεί η πληρωμή τους θα αποσταλούν κανονικά χωρίς καμία καθυστέρηση.


 helpΟι τιμές και εκπτώσεις ισχύουν μόνο για Online αγορές?

Η τιμολογιακή μας πολιτική είναι σταθερή είτε για Online αγορές είτε για αγορές από το κατάστημά μας. Συνεπώς οι τιμές που βλέπετε Online, οι ίδιες τιμές ισχύουν και στο κατάστημά μας.


helpΈχω ολοκληρώσει την εγγραφή και την παραγγελία μου αλλά δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης εγγραφής ή email με την παραγγελία μου.

letterboxΤα email στέλνονται αυτόματα από το σύστημα άμεσα! Ελέγξτε τον φάκελο Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας (SPAM Folder).
Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν ούτε εκεί τότε ελέγξτε ότι το email που δώσατε κατά την εγγραφή σας είναι σωστό.Αν παρόλα αυτά δεν έχετε παραλάβει την αλληλογραφία επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310748713.

Αν έχετε λάβει την αλληλογραφία στον φάκελο Ανεπιθύμητης Αλληλογραφίας (SPAM Folder) τότε σας συνιστούμε να προσθέσετε το Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. στη λίστα ασφαλών αποστολέων (ανάλογα με τον email-client που χρησιμοποιείτε) ώστε να παραλαμβάνετε στο μέλλον κανονικά την αλληλογραφία σας.


helpΤι πρέπει να κάνω για να παραγγείλω?

Για να μπορέσετε να τοποθετήσετε και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να είστε εγγεγραμμένος χρήστης και να έχετε συνδεθεί με τους προσωπικούς σας κωδικούς.


helpΈχω ξεχάσει το Όνομα Χρήστη ή και τον Κωδικό Πρόσβασης!


Ακολουθήστε τα κάτάλληλα link είτε στην διαδικασία παραγγελίας, είτε μέσω της επιλογής ΣΥΝΔΕΣΗ/ΕΓΓΡΑΦΗ που οδηγούν στην ανάκτηση του Ονόματος Χρήστη ή του Κωδικού αντίστοιχα. Το μόνο που πρέπει να θυμάστε είναι το email που έχετε χρησιμοποιήσει κατά την εγγραφή σας.

Αν αυτό δεν ισχύει πλέον ή δεν το θυμάστε τότε απλά κάντε εγγραφή εκ νέου με κάποιο άλλο e-mail.


helpΜπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου?

Ναι. Πρέπει να συνδεθείτε με τους προσωπικούς σας κωδικούς και στη συνέχεια στο πάνω μέρος της οθόνης πατώντας στο κουμπί Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ θα οδηγηθείτε στην επιλογή ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ από όπου μπορείτε εκτός του να προσθέσετε και να μεταβάλλετε τα στοιχεία χρέωσης και τις διευθύνσεις αποστολής να δείτε και το πλήρες ιστορικό των παραγγελιών που έχετε κάνει.


helpΜπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?

Βεβαίως. Αν δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή αρκεί να μας στείλετε ένα e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. για να ακυρώσουμε την παραγγελία σας.

Αν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή και δεν έχει γίνει η αποστολή, μας ειδοποιείτε είτε τηλεφωνικά στο 2310748713 είτε με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ώστε να ακυρώσουμε την παραγγελία και να ακυρώσουμε την πληρωμή ή να σας επιστρέψουμε το αντίτιμο με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο.

Αν έχει γίνει η αποστολή τότε ισχύουν όσα αναφέρονατι στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ.


helpΈχω ολοκληρώσει την παραγγελία μου αλλά θέλω να αλλάξω Τρόπο Πληρωμής ή να προσθέσω κάποιο είδος ακόμα. Μπορώ να μεταβάλλω ο ίδιος την  παραγγελία μου?

Μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας από την επιλογή Ο ΛΟΓΑΡΙAΣΜΟΣ ΜΟΥ αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα μεταβολής της παραγγελίας online από εσάς. Για κάθε μεταβολή της παραγγελίας είτε ακύρωσή της πρέπει είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 2310748713 ή 2310720856 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, είτε να μας στείλετε απλά ένα e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. με όποια αλλαγή θέλετε.


helpΈχει καθυστερήσει η παραλαβή της παραγγελίας μου.

Αν έχετε ενημερωθεί για τους χρόνους παράδοσης στην ενότητα ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ και παρόλα αυτά θεωρείτε ότι υπάρχει υπέρβαση του χρόνου παράδοσης επικοινωνείστε μαζί μας στο 2310748713 ή με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.


 helpΠρέπει να έχω πιστωτική κάρτα?

Όχι δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας και με τρόπους που δεν απαιτούν την ύπαρξη πιστωτικής κάρτας. Συμβουλευτείτε την ενότητα ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.

 

 

24h

freeshipping

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

phones

info@toymania.gr